duminică, 20 martie 2011

Vreau să înot în ape line … chiar de-s adânci …

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 17:03 0 comentarii


Am trăit să văd şi asta … nu spui nimic … nu faci nimic … eşti dispus să faci concesii legale şi în limita bunului simţ … dar sunt destui care să nu te lase sa trăieşti … E interesant să vezi cum primeaza minciuna de supraevaluare (am mai vorbit despre ea) … interesant şi dezgustător … Să fim noi înşine a ajuns să fie o raritate … “tu îţi închipui cine sunt eu” … îţi spun EU … un biet muritor … ne credem importanţi într-o lume sinistră … sinistră din cauza noastră … atotputernici … între oameni egali nouă … şi ei plini de drepturi şi obligaţii …

Îi vezi la tot pasul … pe oamenii mediocri, care îţi atrag atenţia, ei sunt cineva … da, el este cineva … e o entitate … e un biet om … ne naştem, creştem, mergem pe un drum lin pană ieşim de sub aripa ocrotitoare a părinţilor … ajungem să facem copii … sperăm să îi protejăm la fel cum am fost noi … dar e greu … mult mai greu decât le-a fost părinţilor … VREAU SӐ ÎNOT ÎN APE LINE … chiar de sunt adânci, când obosesc să pot să fac pluta, apoi să o iau iar sprinten la înot … orice val, oricât de mic duce la munca în zadar, efort fără sfârşit şi nelinişte … ce stupid sună … But is true … verry true …
Unii oameni sunt învinşi de propria lor ură...oare nu ştiu că viaţa curge într-un singur sens? iar chipul li se urâţeşte întrucât ura sapă adânc după bunul său plac
“Dâ-mi , Doamne , seninătatea să accept lucrurile pe care nu le pot schimba , curajul să schimb ceea ce se poate şi înţelepciunea să înţeleg diferenţa !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!