sâmbătă, 9 aprilie 2011

In asteptarea ... norului radioactiv

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 15:56 0 comentarii

Zilele trecute am alocat oarece timp unor comentarii pe Facebook … nu ca ar fi ceva rau, dar am ajuns ca noi, romanii sa primim lectii de la cei care au “fugit” de saracia din Romania. Au fugit in tara numita a fagaduintei … traiesc intr-o tara aparent democrata … care nu face decat sa domine planeta (e dreptul meu la parere) … care nu ne invata decat sa fim perfizi si meschini, sa cautam in latrinele fiecaruia pentru a vedea ce a servit la micul dejun ca sa faca o stire bomba in
 Times … sau la CNN … si multe altele …
De la mic la mare, de la instruit sau neinstruit, de la muncitor la intelectual, de la varful clasei sociale pana la talpa ei nu ne ocupam decat de barfa, rautate, sosoteli la colturi si fel de fel de chestii ce nu fac decat rau individului, societatii, vietii in general …
Era hilar, pentru ca pseudo-americanu’ (care dadea lectii de democracy) a fost deranjat de aluziile mele la refrenul cantecului “Hotel Cismigiu” cantat de Vama Veche.
Am ajuns sa ma rog… SA fim NOI sanatosi … sa scapam de norul radioactiv … ca poate daca trece pe la noi norul sa ii trimitem o petitie sa ia si guvernantii ( ca tot sunt ei acolo sus, in varful piramidei) intr-o calatorie (pe nor) si sa se disipe deasupra Marii Negre … chiar in mijlocul ei, iar daca stiu sa inoate … mai au o scapare … si ajung peste vreo 20 ani la mal.
Taica-miu utiliza o vorba foarte des “Eu o tin de coarne si tu zici ca e ciuta” asa si guvernantii si nu doar ei … VOI CHIORILOR NU VEDETI CA NOI NU LUAM MITA ? NOI DOAR PRIMIM .
Eu am sa ii dedic acelui pseudo-amenrican urmatoarele:
You can be anything you want to be/tu poti fi orice vrei sa fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proasta)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensa aluzia mea ….

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!