miercuri, 25 mai 2011

Beverly hills 90210 vs. fotbalul romanesc ....si nu numai

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 05:18 0 comentarii

O sa incep cu inceputul meu “microbist” ... eram copila si fratele meu (mai mare) mi-a hotarat esti dinamovista ... pentru ca in casa nu pot fi doi stelisti ... si asha dragii mei, cam prin anii ’80 eram “mare dinamovista” ... radeau si curcile de mine ca nu stiam ce inseamna ... dar eram obligata sa raspund daca ma intreba cineva cu cine tin ....”Cu Dinamo!”
Acum nu mai pot spune ca sunt dinamovista, pentru ca nu mai este in trend ... sau mai bine zis nu mai este shucar...si am stransformat dinamovista in RED DOAGA (adica de gen feminin ... suna mai bine decat RED BITCH) ...
Am trecut de istorie (a mea), ce treaba are serialul de tineret cu fotbalul? Pai ... la inceput toti erau cuminti, apoi fiecare se combina cu fiecare, (nu ca in Maximia), acolo toata lumea intretinea relatii cu toata lumea ... dar fetele erau cuminti ... l a fel si baietii ... sincer nu le retin numele, pentru ca nu prezentau si nici acum nu prezinta importanta ... asa si in fotbal ... patronii sau finantatorii sunt aceeasi, daca nu sunt retinuti sau arestati ... dar antrenorii ... cu antrenorii e buba mare La Stelutza lui nea Jiji ...azi e Olaroiu, maine e Pitzi, ieri fu Hagi ... si Lacatus, aduse si vreo doi - trei de prin alte tari ... poate poate ii ia de manuta ca si Andone de la Dinamo sa le arate “profesionistilor” in care poarta sa marcheze ... prin urmare, nu vreau sa minimalizez munca antrenorului, dar daca ai vreo vedeta in echipa, nu cred ca mai conteaza cine-i antrenorul.
Parerea mea despre fotbal e cunoscuta de apropiati: 22 de nebuni fug dupa o minge, 3 fluiera la ei, iar o lume-ntreaga casca gura la ei ...
As putea da exemple dar le stiti si voi ... sunt vizibiledoar daca deschizi un tv sau asculti un radio ... Is cam plictisita de aventurile lor sau de cine-i antreneaza ... dar vina e a celor care prezinta la nesfarsit “sportul rege” de parca reginele nu conduc tari ... poate gasim vreun sport regina ... care sa-i serveasca “sportului rege” un ceai de cucuta ... sau mai rau ... sa-i dea lovitura de gratie ... si sa dispara vedetele din fotbal) de pe micul ecran si sa apara adevaratele si realele valori!
SI GATA! FACETI LOC TREC CAINII ROSIIIIIIIIIIIII.................. sau Steaua e numai UNAAAAAAAA



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!