sâmbătă, 3 septembrie 2011

Queen? Oare este ceva mai sublim ca muzica lor?

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 20:48 0 comentarii



O intrebare existentiala pentru mine, exista ceva pe lumea asta care sa transmita mesaje optimiste precum transmite muzica formatiei Queen?
Raspunsul mi-l dau eu …. NIMIC, un punct de vedere subiectv sau obiectiv…eu va fortez sa ascultati si sa imi raspundeti , voi vedea daca sunteti subiectivi sau obiectivi … am crescut cu muzica lor, am trait muzica lor….

Fiecare melodie e o opera de sine-statatoare nu exista un punct culminant …totul e UP …nimic nu e MEDIU sau DOWN …. Don’t try so hard; Las palabras de amor; Too much love will kill you ….; Somebody to love; Innuendo; Bohemian Rapsody sunt melodii din diferite peroade ale existentei acestei formatii … moartea lui Freddie e o pierdere pentru lumea muzicala si nu numai … ar fi putut oare George Michael sa se ridice la acel nivel? personal nu cred…dar ar fi putut sa reinceapa o alta perioada …

O sa spuneti ca am aplicat muzico-terapia …. poate, dar mai mult de atat e divin …

Imi raspundeti la prima intrebare? ….You can be anything you want to be/tu poti fi orice vrei sa fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proasta)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensa aluzia mea ….

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!