miercuri, 21 septembrie 2011

Ziua cand ne-am pierdut identitatea ....

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 10:14 0 comentarii

Ziua cand ne-am pierdut identitatea ….
• E ziua cand datorita grijilor financiare unii dintre noi au plecat in strainatate …
• E ziua cand calatori in lume am fost marginalizati ca natie si popor ...
• E ziua cand ca si romani ... am ales ca sa folosim ca descriere negativa pentru cetatenii tarii cuvintele ... "e moldovean"; "e oltean"...
• E ziua cand am uitat ce e respectful fata de semeni avand drept model “democracy” , care a fost prost inteleasa ….

• E ziua cand “am inteles” ca noi nu mai avem nevoie de batrani, ignorand zicala”Cine n-are batrani sa isi cumpere” …
• E ziua cand ne-am uitat istoria … care se repeta ciclic ...
• E ziua cand am ales drept model de viata in loc de mama care ne-a ingrijit si educat, pe Pamela Andreson sau Moni …
• E ziua cand drept tel in viata este sa ajungem sa fim fata de la pagina 5 ( a unui cunoscut ziar) ….
• E ziua cand in loc de modelul muncitor al tatalui, am ales sa fim mai prezenti la bar sau la meciuri…
• E ziua cand nu am inteles ca trebuie sa ne creem propria imagine bazata pe educatie, bun simt, intelegere si tolerantza, si mai ales respect …
• E ziua cand pizma si invidia (de cele mai multe ori gratuita) a intervenit intre prieteni …
• E ziua cand ca si “profesori” nu am acceptat ca discipolul sa ne depaseasca cu propria inteligenta (si nu cu mecanisme teatreale) …
• E ziua cand unii au uitat ca … trebuie sa fie oameni intre oameni …
P.s. • E ziua cand ca indivizi ne-am luat drept modele … Kitsch-ul

You can be anything you want to be/tu poti fi orice vrei sa fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proasta)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensa aluzia mea …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!