vineri, 23 decembrie 2011

Distrugatorii de vise ...

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 17:36 1 comentarii


Zilele trecute am avut o suparare foarte mare, de fapt e impropriu spus, nu stiu exact cum sa o numesc ... nu e dezamagire, ci doar ca in urma unui fapt ... m-am intristat profund. O situatie cu iesire, dar care putea fi evitata. Mi-a fost greu in ziua aceea, dar apoi am inceput sa ma “montez” pozitiv ... dar tristetea ramane ca un black hole.
Mereu imi spun sa nu se creada nimeni iubit din cei ce nu au iubit pe nimeni .... si? ....raman cu spusu’ ... avusesem o reactie oarecum ciudata, vis a vis de ce mi-a zis un unchi despre “alegerea” Malinei Olinescu, evident nu intelegea tristetea, nu ca i-as fi inteles-o eu, dar e bine sa nu analizezi, e bine ca psihologii sa isi vada de ... nu stiu de ce anume, dar nu poti obliga pe cineva sa mearga la psiholog, oricum nu ii rezolva problema ... e usor sa condamni un sinucigas, e mai greu sa il ajuti (ca prieten, fiindu-i alaturi la nevoie) ... nu avem timp de prieteni, nu avem timp si chef sa ii ascultam cu adevarat, pentru ca si noi avem propriile noastre “ganduri triste”, evitam impovararea cu ale altora ... Mi se pare simbolic gestul Malinei (impovarata de deceptia in dragoste, de “neimplinirile in cariera” , asa cum le vedea ea, nu si noi ascultatorii de muzica buna) ... saltul in gol a usurat-o de povara “propriilor neimpliniri” , s-a simtit un fulg , s-a eliberat de plumbul ce o tragea in jos, A ZBURAT SPRE INALT ... ei bine ... sa ii uram R.I.P. si sa incercam sa ne uitam cu atentie la cei din jur ... O prietena a mea avea la status ( pe messenger ) e expresie interesanta:” Nu lasa pe nimeni sa insemne totul pentru tine, ca atunci cand va pleca ... nu vei mai avea nimic...”
Eu am sa adaug poezia Ninei Cassian, care ma face sa cred ca ... mai bine cititi-o ... fiecare cu impresia lui ....
Simpla
de Nina Cassian

Am visat că s-a îndrăgostit de mine
cineva - şi am vibrat
când s-a uitat adânc şi lung la mine
- şi nu era adevărat.

Când m-am trezit, mai simţeam pe obraz
arsura acelor priviri.
Dar în oglindă am văzut pe obraz
două dâre de lacrimi subţiri.

.... Cred ca aceasta poezie i se potriveste Malinei, iar distrugatori de vise intalnim la tot pasul si mult mai aproape decat ne inchipuim noi ....

1 comentarii:

Noi, ceilalti, am face mai bine sa nu ne mai dam atat cu parerea asupra unui fapt atat de intim cum este sinuciderea altuia.
Personal, consider sinuciderea si intima, si foarte personala. E dreptul fiecaruia sa decida daca mai vrea sa traiasca sau daca vrea sa moara. Fie-i sufletul impacat fetei aleia. Un om care nu a deranjat pe nimeni merita respectat si viu, si mort.

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!