sâmbătă, 31 decembrie 2011

Povestea unui suflet trist ...

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 13:21 2 comentarii


DA, suna ciudat dar nu a fost trist, el a devenit ... ma veti cataloga drept o inadaptata, un Oblio (personaj de desene animate) ... acum voi spune: NU VREAU SA FIU ADAPTATA la marlanism si rautate, la ura si invidie, la rautate gratuita si incultura ... asta sunt eu si azi in ultima zi a anului 2011 mi-am dat seama ca pot “schimba macazul” astfel incat sa nu mai accept ce am spus mai sus ... ca-mi pot respecta educatia primita ....
Ce a determinat asta??? Un fapt simplu ... folosirea cuvintelor nepotrivite (jignitoare) intr-un “pamflet” si spus intr-un grup largit, la un final de an(cand lumea trebuie sa isi ureze doar de bine pentru anul care vine), in gura mare de catre un neica nimeni, de un frustrat, spusesem candva ca in spatele fiecarui barbat galagios sta o femeie care il complexeaza ... analizati si contraziceti-ma ... dar analizati ...
Acelasi om s-a lasat manipulat de femei pline de invidie si rautate ce au contriibuit la “faurirea pamfletuluui” si ce au realizat ??? Au obtinut dispret total, delimitare de gestul lor ... Fapta e fapta ... nu puteti sa va inchipuiti tristetea mea este si mai mare cand am realizat ca ani la randul am incercat sa ma integrez acestui grup ... adaptandu-ma limbajului lor, comportamentului .... barfei si a altor gesturi nedemne de educatia mea, veti rade ... si? Mi-am dat seama cine sunt ... mi-am dat seama cine sunt ei de fapt ... am realizat ca trebuie sa NU MA ADAPTEZ STILULUI LOR, ci sa-mi pastrez traditia, sa-mi respect educatia si inaintasii mei, sa resping ura si trufia prosteasca si gratuita ... Mi s-a spus: “ cu o floare nu se face primavara” ... Replica mea: “am gasit inca 10, deci am o gradinuta” , astfel e primavara in sufletul meu cand imi servesc cafeaua cu “floricelele” mele in gradinuta mea ... le respect pe toate ... si aceasta postare le-o dedic ... si in special uneia ...
You can be anything you want to be/tu poti fi orice vrei sa fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proasta)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensa aluzia mea ….

2 comentarii:

Sorcova, vesela,
Să trăiti, să-mbătrâniti,
Ca un păr, ca un măr,
Ca un fir de trandafir,
Tare ca piatra,
Iute ca săgeata,
Tare ca fierul,
Iute ca otelul.
La anul si la multi ani!

Sorcova, vesela,
Sa traiti, sa-mbatrâniti,
Ca un mar, ca un par
Ca un fir de trandafir.
Ca merii, ca perii,
În mijlocul verii;
Ca vita de vie
La Sfânta Marie
Tare ca piatra,
Iute ca sageata
Tare ca fierul
Iute ca otelul.
Vacile laptoase,
Oile lânoase,
Porcii unsurosi
Copii sanatosi
Câte cuie sunt pe casa
Atâtia galbeni pe masa.
La anul si la multi ani!

Sa traiti, sa traiti,
Întru multi ani fericiti
Si ca pomii sa-nfloriti
Si ca ei sa-mbatrâniti
Si ca toamna cea bogata;
Fie casa-ndestulata.
Tot cu mesele întinse,
Cu facliile aprinse,
Sa petreceti împreuna,
Pâna-n veci cu voie buna

Sorcova
Vesela,
Sa traiti
Sa-mbatrâniti,
Ca un mar,
Ca un par,
Ca un fir
De trandafir.
Câte pietricele
Atâtea mielusele;
Câti bolovani
Atâtia cârlani
Câte cuie sunt pe casa,
Atâtia galbeni pe masa.;
Cât grâu în ogor,
Atâtea vite-n obor;
Câte paie-n batatura,
Atâtia copii în patura;
Cât par într-un cojoc,
Atâtia copii la foc;
Câta frunza pe umbrar,
Atâtia bani în buzunar!

1. Sper ca nu te referi la faptul ca tu esti aia trista, ca ti-o zic direct: daca de asta esti tu trista, inseamna ca esti si bleaga si meriti batuta sa iti vina mintea la cap.
2. Daca nu iti place cu ce se ocupa "aia" ce tot ii mai analizezi atat? Cum ai constatat ca nu-ti plac, da-i in aia...fugi si rupe pamantul.
3. Multe jagardele isi dau aere. Barfa e denumita discutie sociala si alte imbecilitati. Omul de calitate si adevarat se recunoaste pentru ca e in stare sa zica: "mie jagardea imi place sa fiu" sau "voi sunteti niste jagardele!" Da o zice raspicat so doar o data.
Da-le cu tifla si vezi-ti de ale tale.

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!