duminică, 12 februarie 2012

RIP Whitney Huston ... sau My love is your love

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 12:53 0 comentarii


Azi m-am trezit cu o veste trista pentru sufletul meu ... sincer nu vroiam sa adaug vreo postare pentru asta, dar ma vad nevoita, trasa de maneca de dl „Cetateanu’ turmentat” ... care a comentat la un link postat pe FB ( cu melodia My love is your love – WH) .... Cetateanul Turmentat Azi e pe baza de Whitney Houston … nu stiu cum a fost pentru altii dar mie mi-a placut, pacat de derapajul din viata sa, dar mi-a placut.
Frumoase melodii, dragut filmul in care a jucat … si atat. Din punct de vedere muzical chiar mi-a placut …
Cuvintele mele sunt de prisos … vreau sa ne amintim frumos despre ea … ma bucur ca FB e inundat de link-uri cu melodiile ei …
Doar vreau sa evidentiez melodia care dupa parerea mea nu o va interpreta nimeni ca ea … My love is your love ….

http://www.youtube.com/watch?v=8jN-AGl7ntA ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!