sâmbătă, 17 martie 2012

Animale vs. oameni sau viceversa ….

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 14:48 0 comentarii

Ca de obicei, cafeaua in zilele libere mi-o servesc cu cineva anume … oare cine? Eu stiu, voi nu trebuie sa fiti curiosi :)) problema e ca ambele amandoua suntem bugetare, deci stam si sosotim despre de toate …. Azi am discutat mai ales despre “deciziile” Ministerului Invatamantului si ceea ce inteleg unii parinti ca trebuie sa faca la inscrierea copiilor in clasa I … si din vorba in vorba am ajus sa discutam despre atitudinea unui “stii cine sunt eu in fata mea?” … deci un nimeni de acela cu bani … a venit sa –si inscrie plodul in clasa I, nimic rau in asta pana la urmatoarea situatie care-mi aminteste de vanzarea sclavilor si a animalelor … “eu imi inscriu copilul la dvs. In scoala, dar vreau sa vad invatatoarele” (vroia sa le vada la propriu …nu scrise pe o hartie, nu un portofoliu cu realizari si alte cele) … acum stau si ma gandesc … oare isi cauta invatatoare pentru urmas sau doar o viitoare amanta? … parinti descreierati plini de ifose, cu pretentii de intelectual cand el abia stie sa scrie corect gramatical. Au ajuns invatatoarele biete animale? dar sportivii ce sunt? Niste vite in staul? Asteptand sa fie licitate in functie de “cota de lapte” :)) …
Frumos e ca am ramas cu discutia, un gust amar si noi bune prietene … si vorba aceea “Asteptam provincia !” =))
You can be anything you want to be/tu poti fi orice vrei sa fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proasta)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensa aluzia mea ….

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!