joi, 15 martie 2012

Derutata .... la shopping

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 20:26 0 comentarii


Azi, am fost sa cumpar un cadou pentru o ruda prin alianta, imi spusese cam ce isi doreste, nu in totalitate .... dar noah asta e treaba .... cine ma cunoaste, stie ca adresez cateva intrebari cuprivire la dorinte care sunt directe si la obiect: „ ce vrei de ziua ta? Pentru ingrijire personala, pentru casa sau .... orice? .... numai k u am bani de vila si piscina si nici de masina”.
Asta e intro .... ducerea in subiect .... si ca de obicei si intotdeauna merg la Carrefour(a) ...:)) acolo e o gama variata de produse .... nu e reclama .... ci doar ca am de unde alege ....
Am intrat in supermarket .... si ma uit in stanga .... ma uit in fata .... ce era in dreapta recunosteam, dar stanga si fata .... schimbare totala .... brusc si deodata ma hotarasc, ia sa vad schimbarea .... dezamagire cumplitaaaaaaaaaaaaaaa .... irationala schimbarea .... gen „reinventare” .... urat .... si incep sa ma lalai pe la fiecare stand si ce sa vad ? nimic bun pentru mine, schimbarea mi-a dat stare de oboseala si nervozitate, drept pentru care IES din zona „reinventata” spre zona mult cunoscuta si domestica si calduroasa precum casa mea ....ehhh .... parca mai puteam sa respir, daca nu erau schimbarile poate ma incumetam sa mai pun cate ceva rechizite prin cos, am abandonat ideea de nervi si iritatie.
Ajunsa in zona cunoscuta mie .... incep sa umplu cosul, ca de obicei nu las nimic nefiltrat de ochii mei :> , ajung la casa si platesc .... noroc k nu am mai ales si „tzoale” :))
S-a mai terminat o partida de sopping ... recomand shoppingarilor sa nu se ataseze de vreun magazin .... e posibil sa fie derutati ca mine si dezamagiti de noua „reinventare” .... asta ca e la moda termenul .... care mai de care se reinventeaza .... bine ca am gasit cadoul sugerat de sarbatorita .... restul e tacere :))
Oricum cadoul va avea si o amprenta personala (nu tactila) ...ci .... SURPRISE ....:))
P.s. Zona rechizitelor este tinta mea constanta cand merg la Carrefor(a) .... nu numai vizualizare .... ci si achizitionare .... sa nu intrebati de ce am pus cate patru punce in loc de trei .... MA REINVENTEZ PRIN PUNCTE :)))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!