miercuri, 9 mai 2012

România sau arta de a te răzbuna .....

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 10:29 0 comentarii

“Dumnezeu nu bate cu parul” … cam asta ar trebui să ne fie deviza în viaţă cu privire la “ răzbunare” … Ciudat nu? Eu aşa văd problema, ştiu ca mai este si expresia aceea “ Până la Dumnezeu te mănâncă toţi sfinţii” … dar asta este în strânsă legătură cu “las’ că ajunge el la mâna mea” … well … Peste tot numai poliţe plătite … fiecare se răzbună pe fiecare, ce e trist în asta? Păi tocmai faptul că unele răzbunări au la bază o glumă … mai bună sau mai puţin bună … o ironie, dar făcută în public pentru a-l înjosi pe cel ironizat … o răutăcisme … unii nu ştiu să facă diferenţe … unii nu ştiu sa despartă viaţa profesională de cea reală şi de cea privată, unii nu înţeleg că nu suntem perfecţi (ca ei), aceeaşi unii nu înţeleg că nu trebuie să-i schimbi pe cei de alături, ci doar să-i înţelegi şi să îi tolerezi, SĂ PRICEPI O DATĂ ŞI PENTRU TOTDEAUNA CA NU E NIMENI DISPUS SĂ SE SCHIMBE PENTRU CĂ AŞA VREI TU … ci doar să-i sugerezi că trebuie să se mai cultive … DA … nu schimbi, dar poţi să îi sugerezi să-şi analizeze comportamentul … Oricum nu va găsi nimic în neregulă … pentru că suntem narcisişti … cu toţii evident, cine zice că NU … e cel mai mare narcisist … pwuhahaha … v-am mai spus eu … nu mai ziceţi eu nu sunt aşa …. pentru că abia atunci se concentrează atenţia asupra voastră şi va reieşi contrariul …. pwuhahaha …. Să revenim … am auzit o groază … las’ că ajunge el la mâna mea … URÂT, neîndoielnic extrem de urât … răzbunarea e arma proştilor … arată-i că nu îţi pasă de mizeria ce ţi-a făcut-o, dar de fapt ŞI-A făcut-o pentru că a demonstrat lipsa de educaţie … Eu vă urez să fiţi mereu aceiaşi (aşa cum mi-a urat o persoană dragă mie, de ziua mea) şi sa nu uitaţi … EDUCAŢI-VĂ … fiţi mai buni unii cu alţii … “viaţa curge într-un singur sens” … iar atunci când ai ajuns la “mare” … ai ajuns la capătul ei … te contopeşti cu restul dispăruţilor, creând LUMEA CELOR DREPŢI, dar nu uita … cei ce-şi vor aminti de tine … fă-i să-şi amintească de cineva drag şi bun … spiritual şi educat … fă-i să le fie dor de tine … BÂNTUIE-I :)) You can be anything you want to be/tu poti fi orice vrei sa fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proasta) Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensa aluzia mea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!