miercuri, 9 mai 2012

Un caz: "ASTRO"

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 10:32 0 comentarii

Am fost obligată să fac această postare, chiar de către subiectul ei … ce să facem, nu toţi suntem aşa de perfecţi ca tine şi deţintori ai adevărului absolut, faptul că ţi-ai permis recomanzi unora să işi dezinstaleze dc++ sau să uite de Bodega … ţi-ai cam depşit mandatul de “op” … il citez pe aerosolu’ …. “orice opă are atârnacii ei …” … noah, eu ce pot face dacă omu’ are perfectă dreptate … Eu iţi dedic asta şi îmi cer scuze de la o bună prietenă căreia i-am promis să nu “te atac” … dar te consider şi josnică şi demnă de milă şi dispreţ …. 
A fost odată, ca niciodată
 o preabatrână Astră ….
 Şi era mandra intre opi …
 Şi proastă pentru restu’ … 
Căci în prostia sa nemărginită … 
Era mereu frustrată, 
de meseria ce o practică în viaţa ei reală ….
 Aş vrea sa ştiu unde-o lucra 
Această minunată fată 
Să ştie şi ai ei colegi 
Cât este de frustrată 
Pe ei mereu îi corectează… 
şi asta o complexează 
Mi-am jurat sa o’nfierez la mine în ogradă … 
Să n’aibă ea ce corecta …
aşa de ciudă, măiAstro

 Toate acestea ţi le spune un fost user înreg …
 UnFriendly … 
care prin mărinimia dvs …i-ai tăiat pliscu’ :)) 


You can be anything you want to be/tu poti fi orice vrei sa fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proasta) Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensa aluzia mea …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!