vineri, 29 iunie 2012

Bula vs. Bulei sau Eu vs. Comisia de anti - Plagiat

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 22:10 0 comentarii




Nu ma pot opri din ras … o sa ziceti ca sunt razna …. Dar razna nu’s eu ci aceia care pe f.b. (facebook alias feisbuc alias facebuce), folosesc tot felul de programele de modificat fotografii … iar apoi le posteaza …n’ar fi o problema modificatul :) ) …. Ci mesajul transmis, deja dupa colt sta Bula … si ii pizmuieste pe Bulei … daca inainte de vestitul ’89 … vestita Revolutie … era Bula, Itic si Strul …. Azi avem o groaza de Bulei , iar inventatorii sunt nenumarati … Itic si Strul s-au imbolnavit de deces sau poate au fost “branconati” sau folosind o “inextitudine” au dat in “succesuri depline” …..
Stiu ca am fost cumplit de rea …dar e u doar am pus in ordine o insiruire de cuvinte la moda …adica am PLAGIAT :) ) sa se intruneasca comisiaaaaaaaaaaaaaaa …………… comisiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa …. Alooooo ….va rog analizati-mi plagiatu’ …. Nu e greu sa gasiti plagiatu’ …cuvintele’s unicat :) )
You can be anything you want to be/tu poti fi orice vrei sa fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proasta)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensa aluzia mea …
N.B. Inspiratia ….sau impulsul sau imboldul mi l-a dat o prietena de pe FB, in persoana Dnei Diana Diaconu ….

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!