vineri, 15 iunie 2012

Dincolo de aparente si apartenente

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 12:20 0 comentarii

Nimic nu e nou sub soare … se stie asta … invartind aceleasi cuvinte exprimam aceleasi idei, sentimente, transmitem acelasi mesaj de iubire, dispret, ura, simpatie, antipatie … Oricat de elevate ar fi “ele” – cuvintele – dicolo de mesaj se distinge calitatea omului.
Dincolo de aparente … e omul NUD …
Structura nudului este proiectata de (in)cultura sa, nu cea dobandita prin educatie … ci doar din neamul care se trage … Dincolo de rautacismul aratat mai sus … mesajele sunt insotite de mimica fetei, de tonalitatea vocii … ciudat este ca unii care-si au mereu zambetul pe fata (la purtator) sunt sunt ori tristi ori folosesc zambetul drept masca pentru a ascunde … doar ei stiu ce …
Imi plac oamenii care vad in altii o complexitate de intrigi si controverse si “gandesc” ei cam ce ar gandi acei “altii”, de fapt sunt gandurile lor rautacioase … uh … iertata-mi fie rautatea … eu uneori n-am timp sa gandesc nici pentru mine dar imi plac gandurile altora despre “ceea ce (NU) gandesc eu cu mintea mea – BLONDA ” … aveti bancuri despre blonde? Spuneti-vi-le!!!!!!!!!! :) ) schimbati culoarea parului personajului … si o sa gasiti ca se potrieste tuturor culorilor chiar si mov, si rosu, si verde ….

You can be anything you want to be/tu poti fi orice vrei sa fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proasta)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensa aluzia mea …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!