sâmbătă, 14 iulie 2012

Vara asta NU port alb .....

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 14:12 0 comentarii


Concediu … l-am asteptat un an … si ce ziceati? Ei si? … toate bune si frumoase, odihna, caldura … balaceala … nu la mare … ca e obositor … oriunde, dar NU LA MARE …
Evident nu plec de acasa fara sursa de informatie … netu’ … batu’l’ar norocu’ de internet … trebuie sa ramanem ancorati in realitate, nu? Asa parca e un slogan al unei televiziuni … de stiri … oricum eu ascult pe concurenti (A3) :) )
Si dai si lupta … si lupta si dai … pe scena politica … nu in vreun razboi in care ar fi Romania implicat … neah … departe de mine acest gand … cum spuneam intr-o postare mai veche (Bocxter’s laboratory) si-au schimbat culoarea … initial trebuia lila, mov, violacee … asta dupa ce treceau prin spalator de gaze Drechsel … off doamne cum se mai schimba unii si cum isi mai schimba unii culorile … acum EI … au schimbat iar culoarea … si o mai striga’n gura mare … “ Vara asta eu port alb” … noah … eu acum ce ma fac … daca port alb sunt asemuita lor …. CE MA FAC???????? Si evident ca de obicei imi pun strigarea la status … nimic anormal pentru mine … deci mi-am permis sa pun “ Vara asta NU port alb” … a trecut o zi … a trecut a doua zi … nah ca se trezeste cineva sa ma apostrofeze(citez …de fapt fac un copy/paste de fapt … “asta e ca sa nu te judece mai tarziu copilul tau ca l-ai dus inapoi la communism … ! ar trebui sa porti!!!!! avem de ales intre Voiculescu (Antonescu) sau Basescu……grea alegere….”) … ma apuca rasul … dar devine un ras nervos … cum de isi permite sa discute politica cu mine? O za ziceti ca sunt ciudata … DA … nu fac politica ci doar ma amuz si imi zic parerea … nu o ascund dupa musuroiul de furnici … romanul incepuse sa accepte situatia “austeritatii” … dar cand doar pentru unii e austeritate si pentru altii nu … stai si te intrebi … de unde atata aroganta la niste “nimici politici” … nu vreau sa caut in Google de ce a plecat alba ca zapada (am scris cu litere mici pentru ca este un nume comun) din Parlamentul Romaniei … dar retin ca a plecat pe usa din dos … in fine nu stam sa analizam mizeriile … concluzia finala … pentru cei care nu au retinut aspectul principal …pentru cei care nu mi-au inteles mesajul ” Vara asta NU port alb” … e cazul sa nu fiti penibili … deci revin asupra mesajului … “Vara asta cu siguranta NU voi purta alb”… si … AM DREPTUL LA OPINIA MEA … nu cred ca am incercat sa conving pe cineva … si nici nu o voi face …
You can be anything you want to be/tu poti fi orice vrei sa fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proasta)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensa aluzia mea …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!