sâmbătă, 11 august 2012

Departe de lumea rea ....

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 14:53 0 comentarii

Autismul autoimpus … Off … ce o mai fi şi asta? … Think of that! … cine are nevoie de autism autoimpus?
Întrebarea fiind pusă … the answer is: CEI CARE S-AU SĂTURAT DE PERFIDIE, DE RĂUTATE, DE BÂRFĂ, DE … tot ce poate face o persoană când s-a săturat de tot şi toate, dar trebuie să asiste la aceste scene … Deci … niciun deci … EU RECOMAND AUTISMUL AUTOIMPUS
Sfaturi :) ) că trebuiesc şi sfaturi … ascultă-i, dar fii preocupat de alte treburi, fă-ţi treaba pentru că este o obligaţie, dar nu te opri din a o face pentru a discuta lucruri care nu-şi au rostul … “vorbele fără rost” sunt adesea răstălmăcite … contextul în care sunt spuse nu îşi mai are rostul …atâta timp cât cei care le ascultă sunt perfizi şi le vor folosi în alte contexte ca să te acuze …
Cel mai greu e când prezenţa într-un anumit loc … “e acuzatoare” … doah … ce facem … nimic … important este ceea ce primim? … din experienţa mea proprie vă spun că am “primit” un lucru ce mă face să dispreţuiesc pe mulţi şi multe … capcane … m-au pus la încercare … stau şi mă gândesc, mă mai şi întreb: cu ce drept? Vă spun părerea mea … cei care şi-au permis aşa ceva au ei înşişi o îndoială vis a vis de al lor comportament … se ştiu ei cum ar reacţiona, adică ar fi josnici … cu părere de rău şi durere în suflet vă spun … NU PORT VORBE, NU URĂSC, CI DOAR TRĂIESC … îmi aleg eu locul unde-mi consum energia şi îmi dedic toata fiinţa, iar celor ce mă puneţi la încercare vă comunic un singur lucru … AM AUTISM AUTOIMPUS … nu dezvolt subiecte ce nu trebuiesc dezvoltate … te ascult şi NU VREAU să te înţeleg dacă eşti rău/rea, dacă ţi-e sufletul negru …
Scopul final al tuturor acestor acţiuni? … nici cei care le pun în aplicare nu îl ştiu … mai trece o zi … mai trece un an … mai trece o viaţă … cum spuneam … viaţa noastră nu e cum ne-o dorim noi, ci cum vor alţii sa ne-o facă … îmi doresc să înot în ape fără valuri … valurile create artificial mă sperie … dar nu mă doboară …
Nothing else matters … everything is smoke.
You can be anything you want to be/tu poţi fi orice vrei să fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proastă)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensă aluzia mea …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!