vineri, 17 august 2012

Oameni incompleţi....

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 18:59 0 comentarii

A nu se confunda cu dizabilităţi … oh nu … Structura omului e complexă, formată din … oare din ce? …. Suflet ?? unii chiar nu posedă sau e atât mic încât realizezi nimicnicia acelui “om”.
umnezeu a lăsat pe pământ oameni slabi şi oameni puternici … ce îi diferenţiază? Aparent nimic … ce îi asemuieşte? Aş vrea să găsesc o asemuire … oamenii cică sunt slabi dacă plâng … oare? Mda … sau mai bine zis mno … ce să completez eu dacă unii aşa cred, nu îi voi convinge în veci ca un om ce plânge nu e un om slab ci un om care îşi asumă multe … mai ales “slăbiciunea” în faţa puternicilor. Ce e bizar în asta? Pai tocmai faptul că cei care i-au determinat să plângă pe “slabi” sunt consideraţi “cei puternici” :) ) adică cei lipsiţi de bun simţ, de iubire, de cinste şi onoare … ce ar putea determina o rostogolire de lacrimă pe obraz? Sunt multe … eu nu economisesc lacrimile şi cine mă cunoaşte ştie acest lucru, dar îmi place expresia “ am să mă întorc bărbat” din celebrul album al lui “ Vama Veche” … întelegeţi ce doriţi din asta … eu ştiu cum este :)
Şi stau şi mă uit la puterea unora şi o analizez pentru că îmi permit să analizez şi poate sunt puternici … dar spun acea expresie “ fericiţi cei săraci cu duhul” … posesorii de trup nu au obligaţia de a purta şi suflet … un suflet e purtător de trup … deci nu e congruent şi nici similitudine … e doar antagonism profund … Purtătorii de trup fără suflet sunt oamenii incompleţi, oamenii care nu au simţit adierea sentimentului de iubire, de tristeţe, de a fi părinte şi nu doar o persoană care s-a procreat … c’est la vie … nimeni nu e perfect … dar nu toţi avem puterea şi dorinţa de a tinde spre perfecţiune.
You can be anything you want to be/tu poţi fi orice vrei să fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proastă)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensă aluzia mea …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!