luni, 24 septembrie 2012

In asteptarea weekendului ....

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 08:16 0 comentarii






E luni … asa si? “nici iarba nu creste” … dar e prima zi din saptamana, si toata lumea se gandeste deja la weekend … halal viata … deh e 6 dimineata si vezi peste tot (pe facebook, evident) postat pe wall poze cu pisici, catei si bebelusi care se intind din toate incheieturile lenesi si plangandu-se ca e luni si nici iarba nu creste … doamne dumnezeule parca ar fi niste greierasi ca tot pe “feisbuc” am gasit urmatorul text :) ) , despre cum gandeste un greiere “ m-am trezit luni si m-am gandit marti sa ma duc miercuri la munca … dar cand am vazut joi ca vine vineri am zis ce dracu sa caut sambata la munca … cand duminica e zi libera!”
 

Si nu scriam nimic daca nu era freestyler sau mai bine zis un stil liber, probabil si libertin :) ), care sa nu specifice despre sfarsitul de saptamana ca despre o eliberare (<freestyler> greu de digerat…. cui ii place sa i se aminteasca de sfarsitul perioadei de eliberare? :D ) …  eliberare de ce anume?  … nu stiu dar apoi si-a exprimat temerea vis a vis de blesteme si  vrajitorii … atat mi-a trebuit, ridicandu-mi mingea la fileu “l-am ars cu o executie in public :) ) … specificand ca traim intr-un secol in care nu trebuie sa mai credem in asemenea prostii, dar se pare ca unii oameni (nu e vorba de fristailer evident) in loc sa evolueze, incep sa creada in blesteme si in vraji,  si nu realizeaza ca de fapt neatentia sau alegerile gresite fac sa li se intample ceva rau … ahh … c’est la vie … la vie en rose? Nope …


Plecasem de la weekend si am ajuns la blesteme … doamne … sunt unii care de luni dimineatza vor sa ajunga in weekend … milionarii … barbarii (oare mai sunt si altii cu “ … de weekend” – astept provincia cu idei si informatii)… functionarii   … totul sare’n aer vinerea dupa ora 14 … se umplu magazinele in plina criza, se golesc galantarele … se cumpara orice, oricat … IN PLINA CRIZA financiara … ca vine vikendu’ si trebuie sa … si constat cu stupoare ca fiind luni …  si tot astepand vinerea … am ajuns la venerabila varsta de … 40 de ani … lumina … :) ) si ma simt mai bine ca oricand pe dinafara … si mai trista ca oricand pe interior … ca doar deh … vine saptamana tristetii, care nu ma ocoleste niciodata … mai bine citesc o carte decat sa ma gandesc la trecerea ireversibila si irecuperabila a timpului … bune prietene cartile astea … te scapa de orice problema … mai ceva ca un psiholog!
You can be anything you want to be/tu poţi fi orice vrei să fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proastă)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensă aluzia mea …
N.B. But it’s MONDAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!