duminică, 16 septembrie 2012

Pentru Angi, draga mea prietenă

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 19:41 0 comentarii



Te deschid ca pe o carte şi mă bucur că te găsesc asemeni unui prieten, mereu lângă mine, te-am citit de mică (mint din adolescenţă) şi acum pot spune că te pot recita “pe de rost” ... ma bucur că m-ai lăsat să te citesc şi ai fost şi eşti lizibilă ...
Treptat, treptat am parcurs mai mult de jumătate din viaţă ... când ca două paralele ... când intersectându-ne ... ce mă bucur că matematica sufletului nu este la fel de strictă ca matematica din şcoală ... deşi totul e imprevizibil ... iar prietenia noastra de altfel era pe cât de imprevizibilă ... pe atât era de imposibilă ... Mă bucur că imposibilitatea s-a transformat în ceva posibil, durabil şi frumos ...
Ma bucur că această carte are nenumărate pagini ... iar finalul ei nu e aproape ... un lucru-i minunat şi mă bucură enorm: VIAŢA-I NUMAI UNA ŞI MI-A OFERIT O AŞA CARTE ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!