joi, 18 octombrie 2012

Nevoia de iubire … de a fi iubiţi … sau de a o oferi ….

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 11:13 0 comentarii


Cerşim iubire, cerşim atenţie, cerşim … cerşim …cerşim … oriunde, oricând … ORICUI … celor din preajma noastră sau celor de departe … cunoscuţilor sau necunoscuţilor …avem nevoie de atenţie şi de iubire … şi eu cerşesc … şi încă nu am primit amendă (contravenţională pentru cerşetorie) …. Şi încă nu mi s-a întocmit dosar penal pentru “apelarea în mod repetat la mila publicului” … şi stau şi mă gândesc de unde atâta nevoie … din lipsa afecţiunii celor din jur, din lipsa atenţiei şi preocupărilor pe care le au sau cel putin declară că le-ar avea … şi mă uit înlăuntrul meu să-mi văd putregaiul şi ce e stricat … şi văd acolo ceva ce am izolat de mult şi nu mi-a cangrenat tot corpul ci doar mintea care se crede singură şi pustie …
Oricum nu vine din trecutul meu, ştiu că părinţii mei mă iubeau şi mă iubesc, dar nu mi-au zis pentru că din bătrâni este o vorbă “pe copii să-i săruti doar când dorm”.
Părerea mea de neclintit este o concepţie greşită … şi lui Ionuţ, după ce îi aplicam o corecţie … şi slava domnului că nu au fost prea multe pentru că, fără lipsă de modestie (care după unii mă caracterizează) este un copil cuminte … îl pupam şi îi spuneam de ce îi aplic corecţia şi de ce îl pup şi îi spun că îl iubesc. Mulţi s-au grăbit să-mi spună că greşesc … că trebuie să fiu fermă în aplicarea corecţiei … iar un NU hotărât … sunt fermă, dar el este crescut cu responsabilitate şi responsabilităţi, precum un om matur, de asta trebuie să i se arate afecţiune, să simtă copilăria … la maturitate se pierd multe … se pierde alintătura, se pierde naivitatea, SE PIERD MULTE … dar “se câştigă probleme, greutăţi … “ … bla bla … ştiţi şi voi ce şi cum …
Sunt două chestii diferite, pedeapsa şi iubirea … pedepseşti pentru că se greşeşte, iar cu iubire îi arăţi greşeala şi modalităţile de îndreptare … iubire … doamne ce cuvânt fad … pentru unii … bine nu mai zic de iubire ….zic de afecţiune … zic de sentimente …
Sunt lucruri şi gesturi pe care oamenii le oferă sau le aşteaptă fără să le fi cerut cineva sau să le ceară … nu le cer pentru că le este teamă de un refuz, ci pentru că cei de alături sunt absenţi la necesităţile lor, dar adâncul sufletului speră …. Doar sufletul mai speră …. Şi nu se supără dacă le primesc, când sunt oferite … simt că trăiesc o fericire imensă … sunt aruncaţi într-o lume doar de ei ştiută şi creată … ştiu e ciudat să ceri unui străin să îţi ofere … mă refer la situaţia de faţă, dar îţi cer şi dacă îmi şi oferi apreciez, mulţumesc pentru ce ai oferit până acum ….
Nu ştiu dacă am citit undeva sau m-am gândit eu la asta … dar e bine cât suntem în viaţă să oferim şi să spumen ca îi iubim pe cei care-i iubim … nu se ştie ce e în clipa următoare … putem muri fără să tie că îi iubim, putem muri fără să ştim dacă suntem iubiţi … râdeţi? Vi se pare patetic? Mie nu … e blogul meu … sunt gândurile mele … nu vă plac … nu le citiţi … dar… Ce-mi doresc eu mie ….îţi doresc şi ţie … să iubeşti …să fii iubit … să fii înţelept şi să o arăţi :) ) dacă ai curaj … dacă nu … păcat …
You can be anything you want to be/tu poţi fi orice vrei să fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proastă)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensă aluzia mea …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!