marți, 25 decembrie 2012

Cu sufletu'n abis ...

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 03:55 0 comentarii





Cu sufletu’n abis 
Traiesc un ultim vis 
Acela de copil, copil major, dar infantil. 
Mereu mamicii mele’i reprosez 
Ca inca ma mai lasa sa visez
 La o lume cum’se’cade, 
Dar pusa’n acolade. 
Cand lumea asta cea vestita 
 Se coboara’n a face rau 
Si te gandesti ca’i investita, exact de Dumnezeu …
 Intr’o lume mai buna, fi’vom impreuna
 Sa trecempeste ani ca cei mai aprigi dusmani? 
 Nicicand visez asa , o lume cumplit de rea
 Dar ea’i realitatea 
In concurenta cu absurditatea 
Cretinismu’i la putere 
Oamenii’si ridica bariere.
 Isi pun piedica, abuzeaza, 
Cine naiba’i controleaza? 
 Legea’i una sau “e multe”
 Se spun vrute si nevrute
 Important e sa jignesti 
Pe oricine’ti amintesti 
Nu conteaza de’i minciuna 
 Important e sa bine’dispuna 
Un popor ce’i drept incult 
Cu diplome la minut 
Toti ne dam intelectuali
 Si suntem baritonali 
Am uitat sa facem bine, 
 Bine mine …bine tie … 
Am plecat de la un vis … 
Ce sufletul mi l’a aruncat in ABIS …


You can be anything you want to be/tu poţi fi orice vrei să fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proastă) Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensă aluzia mea …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!