miercuri, 23 ianuarie 2013

Oameni si pahare ...

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 21:56 0 comentarii

IMG_2222Nu e vorba de bautori si betivi, nu e vorba de continut sau culoarea continutului si nici daca ar contine grade sau nu acel continut … ci de asemuirea dintre cele doua subiecte … ca sunt subiectele postarii.
Pana la paharul care’l folosim sa consumam lichide avem o substanta vascoasa, pe care un sticlar o formeaza dupa bunul sau plac, inspiratie si orice altceva … ce plictisitor suna … ia sa mergem mai departe si sa tecem la lucruri serioase…
Oamenii ca si paharele sunt de mai multe feluri: prosti, cretini, buni, rai, haiosi, mincinosi, alunecosi … sau … (LASATI-MI PUNCTELE DE SUSPENSIE IN PACE)… pahare de apa, pahare de vin, pahare de cognac … pahare de plastic, etc.
Se spune despre romani ca atunci cand beau, parca ar bea pentru ultima data :) )
Am cautat mult un fel de pahar dar nu am gasit, nu pentru ca nu ar exista ci pur si simplu nu am gasit, fapt ce a intarziat postarea ….
bar-pahare-collinsPaharul de baut apa se potriveste sefilor … “Sefu’i sef si in pijama” .
De ce un pahar pentru apa i se potriveste? Pai ia sa vedem … Trebuie sa fie drept, sa aiba stabilitate, sa fie transparent sau mai bine zis insipid, incolor, inodor. Paharul pentru apa reprezinta perfectiunea si stabilitatea, nu va inghesuiti sa intrati in aceasta categorie :) ) e greu din punctul meu de vedere, dar nu imposibil. Am intalnit oameni care fac parte din aceasta categorie :) … who knows … just me … eu i’am incadrat in categoria paharelor pentru apa.
bb 

Omul “martini” … simpatic, deschis si zambitor, prietenos precum deschiderea gurii paharului, cate o maslina razleata ii schimba starea dar pentru putin timp :) )





cvbOhh special am ales acest desen sa reprezinte paharul de champagne, stiu ca pare cam triviala, dar nu asta am vrut sa scot in evidenta ci doar faptul ca atunci cand torni sampania in pahar e efervescenta, precum oamenii veseli, dezinvolti si optimisti. Cand am facut descrierea m’am gandit la cineva anume caruia i se potriveste ca o manusa in viziunea mea :) ) un commentator de weekend :) ) dar … who cares … no one, nici macar mie …………………..
dddd 



Oamenii alunecosi sau unduiosi precum paharul alaturat … alunecosi, serpantici, vicleni, forma e ca cea din poza, dar nu e ceea ce vroiam sa reliefez … torni … torni … orice si totul se distorsioneaza, la prima vedere e lin, dar orice si oricum ai face nu ai sa vezi nimic interesant decat … nu spun … o sa va mai adaug o fotografie :) ) poate o sa intelegeti


petit-coeur-wine-glass
xxxxxxxxx 


Paharele de vin oameni deschisi si la minte si la suflet :) saritori, dar sensibili precum piciorul fin al paharului …..





sssPaharele opace … mate sau nu :) oameni inchisi la suflet, plini de complexe de inferioritate, desi par stilizati si emancipati pe interior sunt putrezi de rautatea conferita de complexul de inferioritate …





683711997445101819642692-2496225-700_700Paharele rubin de oricare ar fi ele par a fi reprezentantele batranelor domnisoare, uitate de fericire, fumatoare si … gen “dj Rodicutza” daca va amintiti cu o voce tabagica …






pahar-cristal-argint-02-2-640x640Tequilla … scurt si la obiect, dintr’un sut pe gat aruncat, mda … oameni directi si practici, lipsiti de indoieli …
gggg







mmm 

Stilizati, eleganti, fara cusur, cosmopolit … si doar atat :) nu definesc un comportament anume sau un caracter…..






asaaa 

Femei planturoase … “lipsite de griji si nevoi”, obsedate de machiaj si odihna :) )… evident si barfa :) )





bar-pahare-irish-coffeeOameni normali, cu apucaturi sanatoase, cum sunt majoritatea pe care’i stiu … cu cateva exceptii care se afla la extrema cealalta a bunului simt si normalitatii umane ….
PhotoShare(3)… aceia se incadreaza la paharele de plastic murdare la suflet si aratare, fara a jigni materialul plastic …. ei sunt o jignire la tot si toate :) ))



Offf … mi s’a reprosat (cu blandete) ca eu nu mi’am adaugat categorie, nu ca nu as incapea in vreouna, ci doar pentru ca nu ma regasesc in una anume … o sa fiu partinitoare cu mine, doar e dreptul meu [n.b. - de obligatii sunt cam satula:)) ] … eu sunt o cana de cafea … si dupa cum stiu cei apropiati cafeaua trebuie sa fie neagra, tare de sta lingurita dreapta in ea si amara precum sufletul meu … NU COMENTATI, NU JUDECATI pentru ca nu aveti inca dreptul asta …. asta e cafeaua mea … neagra, tare si amara :) . Imi plac canile transparente sau translucide … dar mai am si altele doua preferate :D …. adevarul este ca am pretentii la cana din care servesc cafeaua :) ) deh … mofturi, fite, figuri … oricum cafeaua (fara cigarette – EVIDENT) este momentul cel mai intim pentru mine … nimic nu se compara cu o cafea buna :> …. intr’o companie agreabila si din cate stiu doar asa’mi servesc cafeaua!!! Acum o sa postez cateva fotografii cu canile mele :) ) . Prima fotografie este modul cum se serveste cafeaua la parintii mei!  ... ei cum e? nu vi se pare apetisanta canita cu cafea ?

481129_520812447935851_83687261_n 381865_336909209659510_844185360_n 148986_592193770797718_982148670_n
P.S. Nu am analizat pe nimeni ci doar mi’am expus o parere, o viziune, nu voi analiza ce pahar alegeti de pe o tava (MINT) :) )
You can be anything you want to be/tu poţi fi orice vrei să fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proastă)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensă aluzia mea …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!