duminică, 24 martie 2013

The secret world

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 08:52 0 comentarii

Nu e o noutate ceea ce voi aşterne pe hârtie, nici nu ştiu până când hârtia o să mai suporte o parte din gândurile mele, dar mă rog la ea să aibă îngâduinţă cu mintea mea …
Unde este the secret world? This is question … ei bine (a propos să nu mă întrebaţi de ce folosesc expresii în limba engleză – mai exersez, ăsta e răspunsul ) … Mă uit în jur şi vad doar servicii secrete, oameni atotştiutori, utilizatori de tehnici nici de ei ştiute dar … în fine … care analizează ce fac unii şi alţii ca să prindă pe frăierici într’un colţ şi de acolo să’i nimicească cu o simplă frază care să le distrugă eul, să le distrugă personalitatea … dar aceşti distroy’eri nu sunt conştienţi că la rândul lor vor deveni simpli frăierici, pentru că sunt doar o rotiţă în angrenaj .… iar angrenajul merge şi înaninte şi înapoi, într’un dute’vino continuu.
Sunt oameni care’şi ascund diverse părţi din viaţă, diverse defecte, diverse atitudini, dar estompându’le nu fac decât să devină un butoi pe cale să explodeze … e culmea că vor exploda mai devreme sau mai târziu, dar măcar dacă ar conta activitatea lor … mă uit cum urmăresc gestica şi mimica în momentul când lansează the bomb, aşa şi? Te iau prin surprindere sau îşi trimit la înaintare atârnaci care să se bage pe sub pielea ta şi să spui vorbe …. vorbe …. vorbe …. arhivate frumos în bibliologării …. helloooouuuu …. VREAU ŞI EU ABONAMENT LA O ASEMENEA BIBLIOLOGĂRIE …. m’aş plictisi, pe bune …. este scuzabil pentru serviciile specializate, dar nu şi pentru oamenii simpli. Ar fi scuzabil şi pentru ei că se produce o dedublare a personalităţii …. se cred “Bond. James Bond!” ….mă mai gandesc dacă îi scuz …. gata m’am gândit …. mi’e milă de ei ….
Prin urmare the secret world nu e în calculator, nu e în telefon, nu e în mail’uri, nu e într’o arhivă – DECI NU MAI CĂUTAŢI ÎN ELE  .… the secret world e în mintea omului …. într’o postare anterioară spuneam să nu luminăm colţurile minţii .… îmi menţin sfatul, acel ungher e intim şi pot ascunde the monsters, dar cum Johan şi Hary (autorii ferestrei Johary) au descoperit că personalitatea umană are patru ferestre dintre care una cu siguranţă e neştiută nici de personalitatea care o posedă … e bine de ştiut ca orice vânat se poate transforma în vânător!
Fiţi buni că asta nu costă precum răutatea, dacă e nativa răutatea, EDUCAŢI’VĂ!

NB: postarea se referă doar la oameni simpli nu şi la serviciile specializate!

You can be anything you want to be/tu poţi fi orice vrei să fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proastă)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensă aluzia mea …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!