miercuri, 14 august 2013

Mintea femeii

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 03:49 0 comentarii

Evrika … iar evrika am gasit schema cu mintea femeilor ! Ei si? Ei si nimic, ci doar ca e mult prea complicata dupa cum observati si voi :) ) eu o vad altfel, daca aveti rabdare sa cititi, voi aprecia acest lucru :) )
Mintea mea … dar oare am? Uneori tind sa cred ca e mintea une adolescentine in corp matur …. Cum functioneaza mintea ? … ciudat o vad ca pe o minge mica intr’o cutie nu prea mare. De ce mica? Pentru ca are viteza mare. Pentru ce ii trebuie viteza? Ca sa gaseasca raspunsuri rapid. Pentru ce ii trebuiesc raspunsurile? Cum pentru ce? Pentru supravietuire.
Ma gandeam zilele trecute cum se izbeste saracuta de ea in acei pereti sa caute raspunsuri pentru greselile altora, sa le caute scuze, sa’si atribuie ei vina cand altii ar trebui sa o faca. Cutia mintii, pentru ca sunt femeie si pentru ca sunt blonda (vopsita) e mai micuta … va inchipuiti ce viteza fantastica a putut prinde acea mingiuta si nu se opreste pana nu afla raspunsul cel mai plauzibil. Cu siguranta nu e numai la mine asa. Cunosc multe femei care au mintea ca a mea, numai ca unele nu o folosesc in scopuri oarecum placute …. Sunt femei inteligente, dar ratate, de ce ratate? Isi folosesc mintea pentru a face rautati gratuite, am avut candva o cunostinta, n-am vazut nimic bun la femeia aceea, poate’s subiectiva si nu era obligata sa imi arate mie acea parte buna a sa. Dar am mai intalnit’o ocazional si tot plina de ura si rautate am regasit’o, cred ca’si foloseste cutiuta cu minge doar pentru a perpetua raul.
Traiectoria nu este una prestabilita, aceasta este data de asperitatile peretilor :) …. Ei nah ca la asta nu v’ati gandit! Nici nu trebuie, ca doar e viziunea mea despre mintea unei femei. Prin urmare, asperitatile sunt date de gradul de cultura si educatie, cu cat e mai ridicat acest grad de cultura si educatie, cu atat asperitatile sunt mai mari, iar traiectoria ( a se subintelege oportunitatile ivite) este tainica :)) … ei nah ….
Am mai vazut femei care s’au procreat, si’si spun mame, iar ulterior au postat pe un site de socializare [ shhhh nu spun care (FB)] “ca o greseala din tinerete (referindu’se la copilul pe care Dumnezeu I l’a dat sanatos) se plateste toata viata”(postand acest text langa o poza provocatoare de diva desueta in vecinatate cu …. prostia sa spun ). In loc sa transforme intr’un avantaj, pentru ca acel copil e singura fiinta pe lume care o va iubi neconditionat, fie ca e buna, fie ca e rea, fie ca il alinta sau il dojeneste …. acea subspecie (din punctul meu de vedere) ar trebui sa isi dea demisia din functia de mama si sa’l incerdinteze alcuiva ce si’l doreste!!! …. Asta a fost o bila ce s’a izbit violent de pereti …. Mai mai sa ii sparga …. In fine …….
You can be anything you want to be/tu poţi fi orice vrei să fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proastă)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensă aluzia mea …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!