miercuri, 22 ianuarie 2014

La Conac

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 11:47 0 comentarii

…… Duminică ….. o zi pe care mi’am facut’o eu frumoasă şi oamenii care mă apreciază cu adevărat ….. pentru că am aflat că cei care’ţi sunt alături până …… de fapt sunt departe ….. Să revenim la “La Conac” ..… unul din  punctele mele de sprijin m’a invitat “La Conac” să o ascult pe Roxy ….. minunatul copil Roxy …… 8
Dincolo de traseul făcut cu mijloacele de transport … de frigul pătrunzător şi străduţele înguste, dar luminate mă trezesc în faţa unei clădiri tradiţionale … albă, impunătoare, cu personalitate … şi brusc alunec în  amintirile copilăriei mele … intrăm pe o uşă masivă din lemn … mă copleşeşte atmosfera intimă a copilariei … căldura aerului precum şi puritatea acestuia … pentru că în interior nu se fumează … MINUNĂŢIE … un local de alimentaţie publică unde nu se fumează :”>
Ne întâmpină un tânăr domn şi ne invită să ocupăm un loc … sunt în transă şi mă las purtată de prietena mea spre o masă în apropierea scenei unde urma să apară Roxy …
4Gazda noastră a revenit şi ne’a servit cu o afinată delicioasă din partea casei, ulterior aveam să aflu că este proprietarul locaţiei  … îmbrăcat cu o cămaşă albă peste care avea un ilic tradiţional … sar de la persoane la interioare pentru că îmi vin în minte toate şi nu mai ştiu să le ordonez … pereţii de un alb imaculat cu brâie desenate frumos, cu prosoape tradiţionale albe ăcusute cu motive româneşti … şi dintr’odată linişte … se sting becurile, o domnişoară frumoasă, îmbrăcată într’un costum popular tradiţional impecabil ne aşează pe mesele din lemn masiv două ştergare imaculate şi ne întreabă ce dorim să servim … fiind seară, ţinând oarecum la siluetă … am comandat cafea şi colţunaşi … de ce contează ce am servit? ehh … o să vă explic şi o să vedeţi …6
Şi ne aşează pe masă un suport din ceramică cu lumânare care avea legat în jur o fundă tricoloră … mă ştiţi că sunt o sensibilă la simbolurile româneşti … aşa cum şi la tradiţii … în semiobscuritate o văd pe Roxy şi colegii ei cum îşi iau locurile şi încep a cânta şi a mă încânta … nu zic Dumnezeieşte, dar (acum) mă gândesc la toate piţipoancele care “interpretează” şi apar pe sticlă … pentru că atunci după cum spuneam mai sus eram în transă … şi nu pot să mă opresc din a face comparaţii şi găsesc o groază de diferenţe şi toate în favoarea interpreţilor din faţa mea …
3
Minunat … atmosfera e feerică, din când în când văd grupuri de tineri … da TINERI … care intră şi se aşează la mese şi vorbesc în şoaptă pentru a nu deranja celelalte mese … pentru a nu strica atmosfera ….
7

Daaaa …soseşte şi comanda … imagine de vis … gustul? … X_X mi’e ruşine să zic dar o să spun doar ca sunt delicioşi … orgasmici :)) nah …c’am zis …
O să termin brusc ca să nu devin plictisitoare … Enjoy
Dacă vă doriţi o atmosferă caldă şi o muzică de calitate … vizitaţi  şi vă bucuraţi de bucatele şi atmosfera de“La Conac”, IAŞI, strada Nicolae Gane nr. 27
2 Ne vedem pe 8 martieeeeee …. să ne bucurăm de o atmosferă pe pe măsura locului

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!