marți, 25 februarie 2014

Regulile jocului …. Vieţii ….

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 21:06 0 comentarii


Mda … mno … îs la modă aceste expresii … Reguli … regulamente de joc, care joc? … jocul vieţii …
Azi vorbeam cu o prietenă despre multe … foarte multe şi mă simţise suparată … aveam de ce … ideea e că tocmai constatasem că toată viaţa mea am jucat după regulile impuse  sau stabilite de alţii … şi acceptate de mine fără a comenta … probabil şi mai mult ca sigur acele reguli stabilite de alţii erau în asentimentul meu … deci din acest punct nu mă plâng … DAR … dar când playerii schimba regulile impuse chiar de ei în toiul jocului … fără să anunţe partenerul/partenerii … aici e o problemă … problema se agravează când schimbarea sau schimbările se repetă întratât încât să deruteze … şi  stai şi te aşezi pe băncuţa (imaginară) şi îţi iei capul în mâini şi te întrebi unde greşeşti … ştii că nu eşti vinovat, dar eşti acuzat … şi ce faci? NU ŞTIU … vă întreb pe voi … vreo soluţie ? pentru că eu nu mă
schimb … voi juca în continuare după regulile celorlalţi … nu pot impune regulile mele … nu pot schimba eu regulile lor …….. dar oare nu e lipsă de respect schimbarea regulilor în timpul jocului? Iar NU ŞTIU … iar am multe probleme, iar am multe întrebări … iar nu găsesc  răspunsuri pe care nu le vreau spuse, ci doar puse oarecum în practică … who knows … who cares … anybody …
Nu mă voi schimba … pentru că nu vreau să schimb regulile jocului … dar mă voi transforma în spectator … şi voi asista liniştită la jocul vieţii … altora … nici măcar arbitru nu vreau să fiu … ci doar privitor … şed pe băncuţă imaginară şi mănânc popcorn, tot imaginar … şi  … tac ….
You can be anything you want to be/tu poţi fi orice vrei să fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proastă)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensă aluzia mea …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!