marți, 4 februarie 2014

Vouă … celor cărora vi se pare că ridic tonul ….

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 11:56 0 comentarii


Trăim în era comunicării .. se pune bază pe comunicare, dar nimeni nu se întreabă dacă cel căruia vrei să îi comunici e destul de atent sau interesat de ceea ce îi comunici …

Ridic tonul sau ţip sau urlu …. aşa şi? Te’ai gândit că ţi’am spus ceva (să faci pentru că trebuia făcut … nu pentru că “aşa vor muşchii mei”) pe un ton calm şi ai nesocotit ceea ce ţi’am zis? A doua oară am spus răspicat şi nu ai înţeles … cât crezi că pot tolera indolenţa ta „victimoooo”?

Evident că sunt dură … pentru că atunci … prima dată când ţi’am zis … ţi’am explicat DE CE TREBUIE (şi nu e un moft sau vreo fiţă) … ţi’am argumentat … nimic nu e întâmplător, iar dacă eu fac ceea ce mi se spune, fără a comenta, sau dacă am comentat , am facut’o pentru că mi s’a parut că trebuie să’mi spun părerea … dar tot am făcut, pentru că nu vreau să mi se vorbească răspicat şi nici pe un ton ridicat …

Mereu aud scuze stupide şi penibile, incredibile şi necredibile, dar mi’e milă şi silă pentru că următoarea etapă e a indiferenţei şi lăsării la voia întâmplării a tot ceea ce ar însemna ceva pentru tine, incluzănd aici durerea, tristetea, fericirea, starea sănătaţii … ORICE …ABSOLUT ORICE … devenind astfel un/o oarecare …


Şi nu mi se întâmplă doar mie … cu siguranţă vă regăsiţi prea mulţi în aceste cuvinte … unii aveţi curaj să recunoaşteţi, alţii nu … dar e bine când conştientizaţi … e mai rău cu transformarea … pentru că e inevitabilă!

You can be anything you want to be/tu poţi fi orice vrei să fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proastă)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensă aluzia mea …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!