joi, 19 iunie 2014

Măști ... Măști ... Măști! ...

SCRIS DE UnFriendly LA ORA 19:06 0 comentarii

wwwwMăsoară de zece ori și taie o singură dată ( spune un croitor priceput)... transpus în viața actuală, de zi cu zi a oricarui om, ea devine ceva de genu’ gândește înainte de a deschide gura ... De acord, dar nu în totalitate! Adevărul (adevarata față, adevăratul caracter ... DISPAR) ... comunicarea reală și sinceră se pierd în “negura vremurilor” (15-20 ani ).

Folosim tehnici de comunicare pentru a convinge ... de fapt sunt subterfugii de a convinge pe cineva mai ales pe cei de alături sau pe cei cu care intrăm în contact că .... că suntem ceea ce de fapt nu suntem! ( NU VREAU SĂ TRANSPUN ÎN COMERCIAL/BUSINESS, vreau să mă refer strict la relațiile interumane de zi cu zi sau la cele ce ne afectează pe termen lung sau mediu) ....
Am ajuns să împrumutăm de la alții ... să ne placă de fapt o imagine (creată) și nu un om ... să ne închipuim despre X și Y că sunt buni și calzi, să le creem o imagine proprie despre bunătatea lor, dar de fapt sunt ... false păreri ... dar în spatele lor, a imaginilor, a iconurilor stă o armata de consilieri (de imagine) ... și stai să te uiți la TV sau să citești articole scandaloase despre minunații X și Y și te gândești ( ca în sloganul masoară de zece ori și taie o data sau gândește înainte de a deschide gura) ... imaginea avută e reală? ... de fapt în spatele lui X și Y sunt CREATORI! Nici măcar acești creatori nu’s în stare să’și transpună imaginea proprie, ci doar stereotipuri învățate!
Originalitatea, simplitatea, inocenta ... sunt lucruri desuete! Creatorii de imagini (uneori suntem noi cei care ne analizăm în oglindă gesturile, cei care măsurăm de zece ori și tăiem o dată).... arătăm ceea ce dă bine ... în funcție de conjunctură ... de situație! S’a dus naibii originalitatea și spontaneitatea!

qqqMăști ... Măști ... Măști! ... și dincolo de mască ce e ??? un model? Un model de urmat de către urmașii noștri? În ce secol s’au terminat modelele demne de urmat? … Am mai vorbit într’o postare despre citate ( https://andreageanina.wordpress.com/2012/11/04/poti-fi-orice-iti-doresti-dar-alege-sa-nu-fi-prost/ ) ... nu ma repet! … am uitat să gândim … s’a creat un blocaj la nivel intelectual? Nu mai găsim cuvinte? Nu mai știm să parafrazăm? ... folosim aceleași citate ... de milioane de ori ... le distribuim ca niște tâmpiței! ....
Oare nu mai suntem în stare să fim spontani? Să fim noi înșine? Să fim sinceri? Să nu părem ceea ce nu suntem? Dar oare cei de alături sunt în stare să ne accepte spontani? Sau vor încerca să ne transforme? .... vor ajunge să se plictisească! ... eu mi’am asumat ... și’am plictisit! Nu’mi pare rău ... dar am pierdut! ... Știu că o să mă puneți la colț dragi prieteni: Marcel va spune că sunt profundă, Marian că sunt o bleagă, Angi ca analizez prea mult, Anca că sunt emo, alții că sunt idealistă, un prieten drag că sunt plictisitoare, alții că sunt simpatică, dar tristă ... cam multe cuvinte pentru un singur comportament și un singur om!
Când oferi totul ...devii plictistor! deși părerea mea "simplă (de blondă) și compusă (de șatenă vopsită blond)" este că oamenii nu sunt plictisitori (te poți plictisi de jucării, haine, parfumuri ... în genere de bunuri) ! Reinventare, Rebranduire, Reformulare ... sunt cei 3R care te duc cu gândul la ... fațadă ...mască ... teatru ... MINCIUNĂ! .... Dincolo de toate ... vă mulțumesc, înseamnă că m’ati analizat … și asta v’a luat timp! Deci nu prea am fost plictisitoare!
You can be anything you want to be/tu poţi fi orice vrei să fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proastă) Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensă aluzia mea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către autorul articolului. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. Vă mulţumim!